Σάββατο, 25 Απριλίου 2015

Ιδανικό σνάκ με λίγες θερμίδες εύκολα και γρήγορα!


Συνταγές για να απολαύσεις το παγωμένο γιαούρτι. Αυτή εδώ, μπορεί να γίνει ιδανικό σνακ για το πρωί, το απόγευμα ή το βράδυ κι έχει λίγες θερμίδες μόνο.

Την ιδέα για το σερβίρισμα αυτό για το παγωμένο γιαούρτι την δανειστήκαμε από το υπέροχο βρετανικό μπλογκ eatsamazing και μπορεί εύκολα να αντικαταστήσει το γάλα στα δημητριακά σου το πρωί ή το σνακ που μέχρι τώρα απολάμβανες το απόγευμα.

Το καλύτερο; Είναι έτοιμο σε λίγη ώρα και μπορείς να παίξεις με τα φρούτα που θα χρησιμοποιήσεις.


Για τις μπουκιές από παγωμένο γιαούρτι θα χρειαστείς:

1 μεγάλη μπανάνα ή 1 χούφτα μούρα της αρεσκείας σου.
150γραμμάρια γιαούρτι στραγγιστό.

Για  την επιλογή με μπανάνα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις και τσιπς αποξηραμένης μπανάνας.


Εκτέλεση για τις μπουκιές από παγωμένο γιαούρτι:

Χρησιμοποίησε 12 θήκες σιλικόνης για cupcakes ή 12 χάρτινες θήκες για κεκάκια πάνω σε ταψάκι με στρωμένο αντικολλητικό χαρτί.
Πρόσεξε το ταψάκι να χωράει στην κατάψυξή σου.

Βγάλε τη φλούδα από τη μπανάνα και διάλυσέ την με πιρούνι μέχρι να γίνει πολτός.
Βάλε τον πολτό μπανάνας σε μπολ και πρόσθεσε το γιαούρτι.

Ρίξε το μείγμα στις θήκες και πρόσθεσε είτε κομματάκια μπανάνας, είτε τσιπς μπανάνας, είτε μούρα, πχ. βατόμουρα.

Βάλε το ταψάκι στην κατάψυξη για μερικές ώρες μέχρι να κρυώσουν. Βγάλε τις μπουκιές από παγωμένο γιαούρτι από την κατάψυξη και πρόσθεσε τες στα δημητριακά σου ή απλά δοκίμασέ τες όταν σε πιάσει λιγούρα.

πηγή eatsamazing.